kontakt@lesnabudka.pl +48 536.936.520
Dostawa i zwroty
W naszym sklepie wysyłki są realizowane za pomocą firmy kurierskiej DHL
Dostawa za pomocą Kurier DHL
15 PLN 0 kg – 10kg
16 PLN 10 kg – 20kg
18 PLN 20 kg – 30kg
Średni czas dostaw:
Kurier DHL – 1 dzień roboczy
Kurier DHL
Przesyłki kurierskie z dostawą pod drzwi klienta bez wychodzenia z domu.
Jak to działa?
- Wybierz jedną z przesyłek kurierskich jako formę dostawy na stronie podsumowania zamówienia lesnabudka.pl ,pamiętaj o podaniu swojego numeru telefonu.
- Wybierz, jaką formę płatności preferujesz:
– płatność z góry – płatność zostaje uiszczona w momencie zamówienia za pośrednictwem sytemu PayU - W momencie wysłania przesyłki oraz w dniu dostarczenia otrzymasz SMS z informacją kiedy i w jakich godzinach kurier dostarczy przesyłkę. Postaraj się, by ktoś był wtedy pod wskazanym adresem.
- Odbierz przesyłkę od kuriera i ciesz się wyjątkowym smakiem naszych miodowych produktów.
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Zamówienia złożone po godzinie 13.00, w soboty, niedziele oraz inne dni wolne od pracy będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych.
– o nadaniu przesyłki poinformujemy mailowo
– w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki – prosimy o kontakt z firmą kurierską. Zgodnie z polityką firmy kurierskiej kurierzy dostarczający przesyłkę nie mają w obowiązku kontaktować się z klientem pod numerem telefonu kontaktowego podanego w formularzu zamówienia w celu umówienia godziny dostarczenia przesyłki.
– prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera – jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona – należy spisać protokół szkody. Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.
Sprzedający zastrzega, iż w wyjątkowych sytuacjach termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji Kupujący zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Sprzedający nie będzie odpowiadał za nieterminowe dostarczenie przesyłki.
PŁATNOŚCI
– zamówienie przesłane kurierem można opłacić przed jej wysłaniem – przelewem tradycyjnym bądź poprzez system PayU (płatności internetowe).
– w przypadku wyboru “przelew na konto” lub PayU , wysyłki realizowane są po odnotowaniu wpłaty na konto (wpłata do godz. 12 – przesyłki realizowane tego samego dnia, wpłata po godz. 12 przesyłki realizowane następnego dnia roboczego).
FAKTURY I PARAGONY
Każdy towar zakupiony w naszym sklepie jest potwierdzony jednym dokumentem sprzedaży:
– faktura VAT firma
– faktura VAT osoba fizyczna
– paragon fiskalny
Wszystkie w/w dokumenty są nieodzownym załącznikiem każdej transakcji i stanowią nieodłączną część prawa do gwarancji, zwrotu i reklamacji.
Istnieje możliwość wystawiania faktur do paragonów w terminie nie później niż 7 dni od daty wystawienia paragonu.
Płatności zwrotne wynikające z KOREKT faktur i paragonów są pokrywane tylko i wyłącznie po otrzymaniu podpisanej kopii korekty i informacji na piśmie z numerem konta bankowego i danymi właściciela rachunku bankowego.
ZWROTY – punkt 7. Regulaminu Sklepu
7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
7.1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: IMPORT-EXPORT Marek Szulewski, Ul. Wójta Radtkego 36-40 lokal nr 355 Gdynia 81-355 .
7.1.1. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług znajduje się w załączniku do niniejszego Regulaminu.
7.2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej – od dnia jej zawarcia.
7.3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zwracane towary muszą być kompletne oraz muszą być zwracane w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu bądź też w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu tj. klient powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną fakturą lub paragonem sprzedaży. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Spółka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
7.4. Sprzedawca dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
7.4.1. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, Dz.U. z 2014r. poz. 827) (1) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 7.1 oraz 7.2; (2) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (3) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.